איך להשיג צפיות ביוטיוב

אז אתם רוצים לדעת איך להשיג צפיות ביוטיוב ולא ממש יודעים מאיפה להתחיל? יש לכם כותרת מושלמת, תגיות, תיאור מושך והסרטון שלכם מופק ברמה הגבוהה ביותר אבל עדיין לא מצליחים להשיג את החשיפה שמגיעה לסרטון שלכם? אז זה בשבילכם. המדריך איך להשיג צפיות ביוטיוב שיעזור לכם להקפיץ את המונה צפיות בסרטון שלכם.

לפני שמתחילים, חשוב לדעת שגם רומא לא נבנתה ביום אחד ואין פה שיטות קלות להפוך את הסרטון שלכם לויראלי ביותר ביוטיוב בתוך לילה. זה יכול לקחת זמן ארוך, אבל הטיפים האלה בהחלט יעזרו לכם ויכווינו אתכם לדרך הנכונה.

שימוש בהערות בוידאו

מכירים את הבועות טקסט האלה שקופצות לכם בזמן צפייה בסרטונים עם כיתוב כמו "תנו לייק!" או "תעקבו!"? באנגלית זה נקרא Youtube Annotations ובעברית אפשר לקרוא לזה הערות. זו דרך נהדרת להעלות את כמות הצפיות. בעזרת ההערות הללו, אתם יכולים לקשר סרטון אחד אל סרטון אחר ובאופ ן דומה אפילו ניתן לקשר פלייליסט של סרטונים שלכם, את הערוץ שלכם ועוד. ככה אתם גורמים לצופים בסרטון לצפות בשאר הסרטונים ולעזור לכם לצבור צפיות ביוטיוב.

עוקבים Subscribers

זוהי הדרך הכי טובה להשיג צפיות ביוטיוב. נסו ליצור לעצמכם בסיס וקהל עוקבים קבוע שיהיה מוכן לצפות בסרטונים שלכם בכל רגע. בכל פעם שסרטון חדש שלכם עולה, הוא יופיע לכל העוקבים שלכם בדף הבית. במידה ויש לכם 1,000 עוקבים, תוכלו להשיג בכל סרטון חדש כ-1000 צפיות בקלות.

מעורבות בקהילה

אם אתם לא משתמשים ביתרון הקהילה של יוטיוב אתם פוגעים בעצמכם. תגבירו את הפעילות ביוטיוב על ידי תגובות על סרטונים שאתם אוהבים, תעקבו אחרי אנשים מתחומי העניין האהובים עליכם ועוד. ככל שתפרגנו יותר ותראו את עצמכם בסרטונים נוספים, כך החשיפה של הערוץ שלכם תגדל. במידה והתמונת פרופיל ושם הערוץ שלכם מושך, צופים שיראו את התגובות שכתבתם, יכנסו אל הערוץ שלכם מתוך סקרנות. בכך, הרווחתם עוד צפיות לסרטונים שלכם. נסו ליצור שיתופי פעולה עם יוצרים אחרים, ככה תוכלו להיחשף בפני קהל שונה משלכם וכל אחד יתרום לצד השני להרוויח צפיות ביוטיוב ועוקבים נוספים.

הפוסט איך להשיג צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%92-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

Comments

Popular posts from this blog

יוטיוברים

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

למה קניית עוקבים באינסטגרם מחול זו אסטרטגיה נכונה