איך מוחקים אינסטגרם

פרצו לך לחשבון? האפליקציה לא משמשת אותך כראוי ותופסת נפח רצוי בטלפון? במאמר תלמד איך מוחקים אינסטגרם מבחינת חשבון ואיך למחוק את האינסטגרם מהטלפון בכללי.

חשוב לציין כי מחיקת חשבון אינסטגרם הינה פעולה ללא מקום לחרטה, ולאחר שבוצעה אין לאן לחזור.
עם זאת, מחיקת האפליקציה אינה תמידית ותמיד ניתן להורידה שוב לטלפון הנייד, או להשתמש בה במחשב.

אם אתה מוחק את האפליקציה מפאת חוסר מקום אחסון בטלפון, זכור שניתן להשתמש באינסטגרם גם מן האינטרנט ובמחשב. אמנם פחות נוח, אך עדיף על פני לא להשתמש באפליקציה בכלל.

לעתים, אנשים מחליטים לסגור את חשבון האינסטגרם מפני שמרגישים שהפרטיות שלהם נפגעת. אך תזכרו, אתם יכולים להפוך את המשתמש שלכם למשתמש פרטי, ולאשר רק אנשים שאתם מכירים, שאתם מרגישים איתם בנוח ושיוכלו לראות את כל המידע עליכם.

אז נתחיל. אם ברצונך למחוק את חשבון האינסטגרם, קודם כל עליך להתחבר לאינסטגרם מהאינטרנט מפני שלא ניתן למחוק את החשבון מהאפליקציה. לאחר מכן כנס לדף מחק את החשבון שלך (לחיץ).
בדף, הכנס את הסיבה שבגללה הנך מעוניין למחוק את החשבון, ולחץ על הכפתור "מחק לצמיתות", זכור – פעולה זו הנה תמידית ואין כל דרך חזרה מלבד יצירת חשבון חדש.

בחירת הסיבה הנה בחירה אמריקאית (שאלה עם מספר תשובות). סביר להניח כי תמצאו באחת מן הסיבות את הסיבה שמתאימה לכם, אך אם לא תמצאו תמיד יש את האפשרות לבחור "אחר". (something else)

במידה ואתה מעוניין למחוק את אפליקציית אינסטגרם מהטלפון, פשוט לחץ לחיצה ארוכה על האייקון של האפליקציה, וגרור עם האצבע את האייקון אל ה"הסר".
פעולה זו לא תמחק את החשבון שלכם, ותמיד ניתן יהיה להוריד את האפליקציה מחדש. ישנה אפשרות שנייה למחיקת החשבון. כנס לחנות האפליקציות או לappstore, חפש "Instagram" ולחץ על "הסר התקנה". לאחר מספר שניות האפליקציה תמחק לך מן המכשיר.

אם היית לא מרוצה מן השירות של האפליקציה, הנוחות שלה וכו' רצוי לפרסם ביקורת בונה באתר של אינסטגרם או דרך חנות האפליקציות או הappstore. ייתכן ואינסטגרם יתקנו את הבעיה שהפריעה לך ושתוכל לחזור להשתמש בממשק. מקווים שענינו לכם על השאלה איך מוחקים אינסטגרם מהפלאפון או את החשבון לצמיתות.

הפוסט איך מוחקים אינסטגרם הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9e%d7%95%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

Comments

Popular posts from this blog

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

יוטיוברים

למה קניית עוקבים באינסטגרם מחול זו אסטרטגיה נכונה