מה זה אינסטגרם

מה זה אינסטגרם ? הטרנד הפופולרי הזה שנקרא "אינסטגרם" שכל הילדים, נערים ואפילו מבוגרים מצטרפים אליו בקצב מאסיבי? אינסטגרם הוא יישום שנמצא כאן לא הרבה שנים וכבר השתלט על נתח גדול מהאוכלוסייה בזמן קצר מאוד יחסית. הוא הפך להיות אובססיה חדשה כמעט לכל אחד שאוהב לצלם תמונות עם הפלאפון, אז אל תתביישו לשאול אם אין לכם מושג במה מדובר.

הקדמה על אינסטגרם

מה זה אינסטגרם ? הוא יישום של רשת חברתית שנועדה לשיתוף תמונות וסרטונים מהפלאפון בלבד. בדומה לפייסבוק או טוויטר, כל מי שיוצר חשבון באינסטגרם נפתח לו פרופיל אישי ובנוסף פיד פוסטים.

כשאתם משתפים תמונה חדשה או סרטון, זה יופיע לכם בפרופיל האישי. משתמשים אחרים יכולים לעקוב אחריכם כדי לראות את הפוסטים שלכם בפיד שלהם. בדומה לכך, גם אתם תראו פוסטים של משתמשים אחרים אחריהם תרצו לעקוב בפיד שלכם.

מתחילים קצת להבין במה מדובר נכון? זה כמו גירסא פשוטה יותר של פייסבוק, עם שימוש בפלאפון בלבד ושיתוף של פוסטים ויזואליים. כמו בכל רשת חברתית אחרת, אתם יכולים להיות בקשר עם משתמשים אחרים באינסטגרם על ידי מעקב אחריהם, שהם יעקבו אחריכם, להגיב, לאהוב תמונות, לתייג ולשלוח הודעות פרטיות.

אלו מכשירים עובדים עם אינסטגרם

אינסטגרם זמין להורדה חינם למכשירי אייפון ואנדרואיד. ניתן לגשת לאינסטגרם גם דרך המחשב, אך האפשרויות שם מוגבלות. ניתן לצפות בתמונות ופרופילים בלבד. כדי להעלות תמונות, תצטרכו להיכנס דרך מכשיר נייד.

יצירת חשבון באינסטגרם

לפני שתוכלו להשתמש באינסטגרם, תתבקשו לפתוח חשבון בחינם. אתם יכולים להירשם על ידי שימוש בחשבון פייסבוק קיים שלכם או באימייל. כל מה שאתם צריכים זה שם משתמש וסיסמא. לאחר ההרשמה, אתם תישאלו אם ברצונכם לעקוב אחרי חברים מהפייסבוק שלכם שנמצאים גם כן ברשת אינסטגרם. אתם יכולים לדלג על האפשרות ולחזור אליה מאוחר יותר.

מומלץ לערוך את הפרופיל ולהוסיף את שמכם המלא, תמונת פרופיל, ואפילו לכתוב כמה מילים על עצמכם בשדה Bio המיועד לכך. אם יש לכם אתר אינטרנט, צרפו אותו בשדה Website. עכשיו כל מה שנותר זה לעקוב אחרי אנשים שמעניינים אותכם או קהילות בתחומי העניין האהובים עליכם.

הפוסט מה זה אינסטגרם הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%9e%d7%94-%d7%96%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

Comments

Popular posts from this blog

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

יוטיוברים

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם