איך להעלות צפיות ביוטיוב

יוטיוב נחשב למקום הטוב ביותר באינטרנט בו תוכלו לקבל חשיפה ויזואלית לתכנים שלכם. אך למעשה, להשיג אנשים שיצפו בסרטון שלכם זה אתגר גדול וקשה. זה לא אומר שעם קצת מאמץ זה בלתי אפשרי. קבלו כל מיני דרכים שיעזרו לכם להבין איך להעלות צפיות ביוטיוב.

הכל מתחיל בהפקת הסרטון

כמו בכל דבר בחיים, חייב לבנות בסיס איכותי. הבסיס ביוטיוב הוא סרטון שמופק ברמה גבוהה. במידה ואין לכם את הידע להפיק סרטון ברמה כזאת, השתמשו בבעלי מקצוע שמתמחים בזה. אם אתם רוצים להצליח ביוטיוב, חשוב להשקיע בעריכה ובצילום. לפני שאתם מתחילים לצלם, תרשמו תסריט לסרטון. לא חייב לרשום הכל לפרטי פרטים ולהקריא את הטקסט מתוך דף, אלא לרשום נקודות חשובות ותרשים זמנים. לאחר שסיימתם, תעברו כמה פעמים לראות שאתם זוכרים את הסדר ולא מפספסים אף דבר.

חשוב לבחור מקום אסטרטגי עם תאורה נכונה ובנוסף תרכשו חצובה למצלמה כך שהיא לא תזוז. כל האלמנטים האלו חשובים מאוד כדי להעניק לצופה חווית צפייה נעימה. המטרה שלנו הוא שיישאר בסרטון לזמן ארוך. אם לא נשקיע באיכות הצילום, סביר להניח שהוא יברח לנו באמצע הסרטון.

העלאת הסרטון

לאחר שסיימנו לצלם ולערוך את הסרטון, הגענו לשלב ההעלאת הסרטון לערוץ. חשוב מאוד להקפיד על כותרות ייחודיות. אל תסתפקו בכותרת כללית בנוגע לסרטון, נסו לייצר כותרת פיקנטית ומעניינת. ככה תוכלו לתת גוון ייחודי לסרטון שלכם על פני אחרים. חשוב לא להיסחף עם אורך הכותרת, נסו לשלב כותרת פיקנטית, קצרה ומעניינת. בנוסף, תשקיעו גם בתיאור הסרטון. רישמו תיאור תמציתי ומשכנע שיגרום לאנשים ללחוץ פליי במידה והם לא התחילו לצפות בסרטון ישירות.

תיצרו אינטרקציה עם הצופים

אחת הדרכים הקלות כדי להשיג צפיות ביוטיוב זה ללא ספק ליצור אינטרקציה עם הצופים. איך להעלות צפיות ביוטיוב בקלות על ידי אינטרקציה? בראש ובראשונה, בקשו מהצופים שלכם לעקוב אחריכם ע"י לחיצה על כפתור Subscribe. בקשו זאת בתחילת הסרטון, ככה תוכלו להרוויח צופים לסרטונים הבאים שלכם. נסו לשלב הגרלות ואתגרים לצופים, זה יכול לתרום לכם בעתיד בכך ששם הערוץ שלכם יעבור מפה לאוזן. אתם יכולים להגיב בחזרה על תגובות, לשאול שאלות כמו איזה סרטונים תרצו לראות ובאיזה נושאים.

הפוסט איך להעלות צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a2%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

Comments

Popular posts from this blog

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

יוטיוברים

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם