שיא צפיות ביוטיוב

למרות שיוטיוב הוא האתר השני הכי פופולרי בעולם אחרי פייסבוק, ההשפעה והכוח של יוטיוב מתבטאת בעוצמה רבה. מצטרפים אל רשת יוטיוב בכל יום בלוגרים, סדרות טלויזיה, סלבס ועוד. אבל האמת היא שרוב הסרטונים שהגיעו אל שיא צפיות ביוטיוב הם בכלל מתחום המוזיקה.

בכל רשימת ה-25 הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב תוכלו לראות שרוב הסרטונים הם סרטוני מוזיקה. למעשה, רק שניים מהסרטונים הם לא סרטוני מוזיקה: אחד מהם הוא קליפ מתוך מופע ילדים רוסי והשני הוא באורך שעה ומכיל שירי ילדים קלאסיים.

בינואר 2017, 47 סרטונים חצו את רף מיליארד צפיות. רק 4 סרטונים מתוכם עברו את רף 2 מיליארד צפיות. הסרטון הראשון ששבר את שיא צפיות ביוטיוב היה גנגאם סטייל. הסרטון הזה עדיין היה ונשאר הכי נצפה ביוטיוב. כן, הקליפ הסנסציוני של היוצר Psy הוא מ-2012 ועד היום הוא הסרטון הכי נצפה ברשת יוטיוב. הקליפ הזה הפך לתופעת רשת אמיתית בכל העולם שבכל מקום ניגנו או צפו בסרטון הזה. יצאו לו המון פרודיות מצחיקות שרק תרמו לגדילה ולויראליות של הסרטון המקורי.

רובכם בוודאי שמעתם את להיט הקיץ "דספסיטו" של הזמר לואיס פונסי. השיר הזה כבש כל תחנת רדיו בישראל, הופיע בכל מקום והפך במהרה ללהיט הקיץ. אך לא רק בישראל השיר הזה נתפס כלהיט. הסרטון של דספסיטו הגיע למיליארד צפיות בתוך 97 ימים. בכך, הוא התברג שני ברשימת הסרטונים שהגיעו הכי מהר למיליארד צפיות ביוטיוב ושבר שיא צפיות ביוטיוב משלו. מי שמובילה את הרשימה היא Adele עם השיר Hello, היא הגיעה בתוך 87 ימים אל מיליארד צפיות.

ככל שעובר הזמן הרשת החברתית לשיתוף וידאו יוטיוב גודלת בצעדי ענק. הם כבר חצו את רף מיליארד המשתמשים. האם נהיה עדים לקליפ סנסציוני חדש שיוציא את "גנגאם סטייל" מהמקום הראשון מבין הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב? רק הזמן יעיד. מה שבטוח, זה חייב להיות סרטון שמדבר לאוכלוסיות גדולות בעולם ולא לקהל ספיצפי במיוחד. אני מהמר שזה לא יהיה שיר של זמר מפורסם באנגלית כמו ג'סטין ביבר שנמצא מקום שלישי ברשימת שיא צפיות ביוטיוב אלא סרטון ויראלי, מצחיק, מקורי ואיכותי נוסח גנגאם סטייל.

הפוסט שיא צפיות ביוטיוב הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%a9%d7%99%d7%90-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

Comments

Popular posts from this blog

יוטיוברים

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

למה קניית עוקבים באינסטגרם מחול זו אסטרטגיה נכונה