איך פותחים ערוץ יוטיוב

יוטיוב, היא רשת לשיתוף סרטוני וידאו בבעלות גוגל. היא מכילה למעלה ממיליארד משתמשים, כמעט 1 ל-3 מכל משתמשי האינטרנט ובכל יום המשתמשים צופים בכמאות מיליוני שעות ביוטיוב. בכל יום, יוטיוב מייצרת מיליארדי צפיות.

ביוטיוב יש פחות יוצרים מאשר צופים. זה ברור מאליו והגיוני כי להפיק סרטון זה הרבה יותר קשה מאשר לכתוב מאמר או לצלם תמונה. לא לכולנו יש את היכולת להפיק סרטונים, כך שזה הופך לקשה יותר. אם אתם מאמינים שיש לכם מקום להצטרף ליוצרים ביוטיוב, המדריך איך פותחים ערוץ יוטיוב הוא בשבילכם.

איך פותחים ערוץ יוטיוב

פתיחת חשבון יוטיוב באמצעות חיבור לחשבון גוגל

אם יש לכם חשבון גוגל, אתם יכולים לצפות, לשתף, להגיב על סרטוני יוטיוב. עם זאת, חשבון גוגל לא יוצר לכם באופן אוטומטי ערוץ ביוטיוב אבל הצעד הזה הוא נורא פשוט ומהיר לביצוע.

1. כנסו אל יוטיוב ולחצו על התחברות.
כנסו אל האתר www.youtube.com ולחצו על התחברות למעלה מצד שמאל. לאחר מכן, תידרשו להתחבר באמצעות חשבון הגוגל שלכם. הצעד הזה בעצם משייך את ערוץ היוטיוב אל חשבון הגוגל שלכם בקלות.

2. עברו להגדרות ערוץ יוטיוב.
לחצו על האייקון של הפרופיל שלכם מצד שמאל למעלה ואז לחצו על "הגדרות".

3. תצרו את ערוץ היוטיוב שלכם.
במסך ההגדרות, תוכלו לראות פרטי מידע על החשבון שלכם. ליד המייל שלכם, יופיע טקסט עם קישור "צור ערוץ". לחצו עליו

כעת, תידרשו ליצור ערוץ יוטיוב אישי או ליצור ערוץ יוטיוב עסקי. תבחרו את שם הערוץ שחשבתם עליו והמשיכו הלאה.

ברכות! יש לכם ערוץ יוטיוב חדש. עכשיו נשאר לכם לעצב ולמלא את חשבון היוטיוב שלכם במידע. כנסו אל הערוץ שלכם, הוסיפו לו תיאור מעניין, לינקים לרשתות חברתיות שיש לכם, תמונת קאבר ותמונת פרופיל יפה. בנוסף, תוכלו גם לבחור עיצוב מעניין מהרשימה של יוטיוב בחינם.

חשוב מאוד להשקיע בנראות הדף, כי זו בעצם התדמית שלכם. אם אתם רוצים לצבור סאבים(עוקבים) ביוטיוב אתם חייבים להשקיע בנראות הדף. מומלץ לעבוד עם מעצב גרפי שיידע להוציא את המיטב מהערוץ עם התאמות מדויקות של גודל הקאבר, פרופיל ועוד. לאחר שביצעתם את כל זה, הערוץ שלכם מוכן להעלאת סרטונים. שיהיה בהצלחה

הפוסט איך פותחים ערוץ יוטיוב הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a4%d7%95%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%a5-%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91/

Comments

Popular posts from this blog

יוטיוברים

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם