טיפים לאינסטגרם

לרוב האנשים במדינת ישראל קיים חשבון אינסטגרם, אני בטוח שגם לכם אם אתם קוראים את המאמר הזה לכן החלטנו לכתוב מאמר שלם על טיפים לאינסטגרם. כל הצעירים כבר אינם מתעניינים בפייסבוק כמו בעבר, מאז שמצאו תחלופה בדמות אינסטגרם. אפליקציית אינסטגרם זוהי רשת חברתית לשיתוף תמונות בשונה מפייסבוק שבו ניתן לפרסם גם סטטוסים, לשתף קישורים ועוד תכונות שכולנו מכירים. במאמר אני אפרט על כמה טיפים לאינסטגרם שאולי אתם מכירים (אם אתם מבלים זמן מה באפליקציה בוודאי ראיתם אותם) כי נהוג לבצע אותם באינסטגרם בשונה מפייסבוק.

תוסיפו תיוגים בתמונות

בשונה מפייסבוק, באינסטגרם יש לתיוגים עניין משמעותי. בטח שמעתם את הביטוי "האשטאג" בעברית זה נקרא תיוג. את התיוגים מצרפים לתמונות כנהוג באינסטגרם. המטרה בתיוגים היא היכולת למיין את התמונות לפי נושאים שונים. אם העלתי תמונה של עיצוב שיער אני אתייג #שיער, #עיצובשיער ולא תיוגים בנושא אומנות כמו #ציור #צבעים וכן הלאה.

היתרון בהוספת תיוגים לתמונות יכול להשפיע מכמה בחינות. יתרון ראשון הוא אנשים שאוהבים להסתכל בהאשטאגים מסויימים. אם אני מאוד מתחבר לעיצוב שיער אני אפנה להאשטאג #עיצובשיער ואצפה במאות תמונות בנושא שאני אוהב. יתרון שני הוא חשיפה לתמונות שאתם מעלים. אם אנשים יצפו בהאשטאג הספיצפי שהוספתם לתמונה, קיים סיכוי שהם ייחשפו לתמונה שאותה תייגתם באותו האשטאג.

לא להגזים בשיתוף תמונות

פרופילים אישיים ואף עסקיים פועלים באופן שונה מקהילות באינסטגרם. אל תיקחו דוגמא מקהילות גדולות באינסטגרם שמעלות פוסטים בכל שעה או שעתיים בערך. התוכן הוא שונה ואנשים לא אוהבים שהפיד שלהם מוצף בתמונות שלכם רגע אחרי רגע במהלך היום. אני ממליץ להעלות תמונה אחת ליום בשעה נוחה.

ישנם אנשים שאוהבים לשתף תמונות, אין בזה כל דבר רע, אך קחו בחשבון שיכולים לרדת לכם עוקבים מהסיבה הזו. תשאירו מקום לעוקבים שלכם גם לתמונות של אנשים אחרים. אם תעלו תמונה אחת ליום, תוכלו לסקרן את העוקבים שלכם יותר כי הם בסופו של דבר יחכו לתמונות שלכם.

יותר לייקים

בדומה לפייסבוק, גם באינסטגרם יש שעה שבה מומלץ להעלות את התמונות על מנת לצבור יותר לייקים. מחקרים מראים שהימים הטובים ביותר להעלות תמונות הם ראשון וחמישי, בין השעות 7 ל-9 בערב. רוב האנשים חוזרים מהעבודה ויושבים מול הסמארטפון בזמנם הפנוי.

נצלו את השעות האלו, ואל תשכחו גם לצרף תיוגים עליהם דיברנו בפסקה הראשונה. זה יתרום לכם בכמות הלייקים, חשיפה, תגובות וכל היוצא בזה.

הפוסט טיפים לאינסטגרם הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

Comments

Popular posts from this blog

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

יוטיוברים

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם