איך להסתיר תמונות באינסטגרם

מרגע רכישת אינסטגרם ע"י פייסבוק, אנו רואים שינויים נרחבים ברשת החברתית. כמו תמיד, אנחנו מעלים כאן את כל החדשות בנוגע לעדכונים של אפליקציית אינסטגרם. אז לאחר עדכונים נרחבים כמו מונה צפיות לסרטונים באינסטגרם ואינסטגרם סטוריז שהעיף לחלוטין את סנאפצ'אט מהמשחק, מגיע עידכון חדש. העדכון הבא הוא מבורך מכיוון שהוא בא לעזרת הפרטיות של המשתמשים באינסטגרם. כידוע לכם, בפייסבוק קיימות הגדרות פרטיות מאוד מפורטות כמו מי יכול לראות את התמונות, מי יכול להגיב או לסמן אהבתי על התמונות ועוד. באינסטגרם הגדרות פרטיות אינן קיימות כלל פרט למצב אחד בשם Private. ע"י מצב זה תוכלו להסתיר את הפרופיל שלכם וכל מי שירצה לעקוב אחריכם יצטרך לקבל את אישורכם. כעת, הרשת החברתית מוסיפה אופציה חדשה והיא הסתרת תמונות באינסטגרם.

הסתרת תמונות באינסטגרם

העדכון החדש של אינסטגרם מביא לנו איזור חדש בפרופיל האישי בשם – Archive. הרעיון שעומד בפני האיזור הזה הוא פשוט. מדי פעם אנחנו עושים סינון של תמונות מביכות, מצחיקות או כאלה שגורמות לנו לחשוב מה עבר עלינו ברגע שהעלנו אותם. כעת, במקום למחוק, ניתן לאחסן את התמונה באיזור ה-Archive. ההגדרה הזו מאוד מזכירה את האופציה של הפרטיות בפייסבוק, שם צריך לסמן את התמונה בהגדרת פרטיות של Only Me ובכך רק אתם רואים את התמונה.

איך להסתיר תמונה באינסטגרם

כדי להסתיר תמונה באינסטגרם, נלחץ על שלושת הנקודות מעל ומצד הפוסט ולאחר מכן לבחור באפשרות Archive. בכדי להחזיר את התמונה בחזרה, ניכנס לאיזור החדש ע"י כניסה לפרופיל שלנו ואז נלחץ על סימון של חץ ועיגול בחלק העליון של הפרופיל. שם נבחר בתמונה אותה נרצה להחזיר, לאחר מכן על שלושת הנקודות ואז Show on Profile. חשוב להדגיש, במידה ובחרתם להחזיר תמונה כלשהי, התמונה תחזור עם אותו מספר לייקים ואותם תגובות בדיוק כמו במקור. רק אתם יכולים לראות את התמונות שנמצאות בארכיון שלכם.

איך להסתיר תמוונות באינסטגרם

מטרת העדכון הנ"ל של אינסטגרם היא לגרום למשתמשים למחוק פחות תמונות ובנוסף להישאר זמן ארוך יותר באפליקציה. חשוב להזכיר שגם זה עדכון דומה מאוד לסנאפצ'אט, שכן בסנאפצ'אט קיימת האופצייה Memories שעושה בדיוק את אותה הפעולה. נראה שמארק צוקרברג מרגיש את הכוח העצום שיש באינסטגרם ורוצה לבטל בכל הכוח את אפליקציית סנאפצ'אט.

הפוסט איך להסתיר תמונות באינסטגרם הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a1%d7%aa%d7%99%d7%a8-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d/

Comments

Popular posts from this blog

יוטיוברים

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם