למה קניית עוקבים באינסטגרם מחול זו אסטרטגיה נכונה

באינסטגרם קיים פרמטר שהוא המשמעותי ביותר ברשת החברתית הזו. אולי חלקכם חושבים שמדובר על לייקים לתמונות אבל לא. המונה שמציג את מספר העוקבים שלכם באינסטגרם, הוא הפרמטר הכי חשוב שיש. כשאנחנו נכנסים לפרופיל מסויים באינסטגרם, העיניים שלנו בוחנות דבר אחד בלבד וזה מספר העוקבים שיש לפרופיל הזה. בכך, אנחנו יודעים אם מדובר בפרופיל מעניין, מסקרן או כלל לא רלוונטי. ברור לכולם שפרופיל עם 3,000 עוקבים יהיה יותר מסקרן מפרופיל עם 100 עוקבים. כך זה עובד כמעט בכל תחום, באינסטגרם מונה העוקבים הוא פרמטר חשוב המייצג כוח ופופולריות. גם אם יש לך 1,000 לייקים על תמונה, ברגע שהמונה עוקבים נמוך, יכול להיות שבכלל לא יגיעו לתמונות שלך אלא פשוט ייצאו לאחר שיבחינו בכמות עוקבים באינסטגרם.

איך קניית עוקבים באינסטגרם מחול עוזרת לי?

זו השאלה שנשאלת הכי הרבה פעמים בתחום קידום באינסטגרם. בזמן שכולם מחפשים עוקבים באינסטגרם מישראל, חשוב לזכור שכדאי דווקא לקנות עוקבים באינסטגרם מחול. הסיבה הראשונה היא שעוקבים באינסטגרם מחול נשארים לטווח הארוך יותר. אם נקנה עוקבים מישראל סביר להניח שבתוך 24 שעות, 50% מהכמות שרכשנו תיאבד מכיוון שהם יורידו את העוקב. לרוב הישראלים יש תוכנות כגון InstaFollow אשר מראות להם אחרי מי הם עוקבים ומי לא מחזיר להם עוקב. כך שתוך מספר שעות או ימים תראו צניחה במונה העוקבים.

הסיבה השנייה היא כלכלית. עוקבים מישראל יקרים פי כמה יותר מאשר עוקבים מחול. לדוגמא, אלף עוקבים מישראל יעלו לכם כ-350 שח, שבתקציב כזה תוכלו להשיג 5,000 עוקבים מחול. אם נתייחס לסיבה הראשונה נבין שגם אם קנינו אלף עוקבים מישראל במחיר טוב, זה לא ימנע מהעוקבים האלה להוריד עוקב במוקדם או במאוחר ובכך ייגרם לנו הפסד כספי רב.

לסיכום, אין ספק שקידום באינסטגרם מתחיל עם קניית עוקבים באינסטגרם מחול אבל כדאי מאוד לראות מה הכי מתאים לכם. תמיד תוכלו להזמין כמות קטנה של עוקבים מכל ארץ ולראות בעצמכם מה הכי משתלם ומתאים. השיקול פה הוא יותר כלכלי כי יכול להיגרם הפסדים מעוקבים מישראל, לכן אנו ממליצים על קניית עוקבים באינסטגרם מחול.

 

הפוסט למה קניית עוקבים באינסטגרם מחול זו אסטרטגיה נכונה הופיע ראשון בסטאר-לייקס: קניית עוקבים באינסטגרם, צפיות ביוטיוב



source http://star-likes.com/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%95%d7%a7%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%9e%d7%97%d7%95%d7%9c/

Comments

Popular posts from this blog

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

יוטיוברים

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם