אינסטגרם עסקי

אינסטגרם היא רשת חברתית שמתפתחת בצעדים גדולים ומכילה מעל ל-700 מיליון משתמשים פעילים בחודש. רק 36% מבעלי העסקים פתחו אינסטגרם עסקי ומתחזקים פרופיל ברשת החברתית בהשוואה ל-93% שמשתמשים בפייסבוק.

בעקבות קצב התפתחות וגדילה מרשימים למדי של אינסטגרם החלטנו להכין עבורכם מדריך איך לפתוח אינסטגרם עסקי בשישה שלבים. ככה תוכלו לנצל את מלוא היתרונות שהעסק שלכם יכול לקבל באמצעות הרשתות החברתיות. הצעד הראשוני הוא כמובן לפתוח חשבון אינסטגרם.

איך פותחים אינסטגרם עסקי או איך הופכים אינסטגרם לעסקי

לפני שאתם פותחים חשבון חדש(או מחליטים לרענן את החשבון הישן שזנחתם), חשוב לוודא שיש לכם מספיק תכנים איכותיים כדי לתחזק את הפרופיל שלכם. חשבון אינסטגרם עסקי ללא תכנים ראויים ומקצועיים, יכול להוביל דווקא להשפעה שלילית על לקוחות עתידיים. לכן קחו בחשבון שלפני ביצוע פתיחת אינסטגרם עסקי אתם מוכנים וערוכים לכך.

אם כבר יש לכם חשבון אינסטגרם ואתם רוצים לדעת איך הופכים אינסטגרם לעסקי, דלגו לסעיף 3.

הצעדים לפתיחת חשבון אינסטגרם עסקי בקלות ומהירות:
שלב 1: תורידו ותפעילו את האפליקציה. (האפליקציה ניתנת להורדה דרך אייפון, אנדרואיד ו-Windows).
שלב 2: לחצו על "Sign Up" והכניסו כתובת מייל או מספר טלפון כדי להירשם. או לחלופין, ביחרו באופציה התחברות עם פייסבוק. בחרו את שם המשתמש שלכם ותשלימו את ההרשמה.
שלב 3: היכנסו אל הפרופיל שלכם ולחצו מצד ימין למעלה על אייקון של "גלגל שיניים". דרך האייקון הזה נגיע אל מסך ההגדרות. שם נמצא את האופציה "Switch to business profile".
שלב 4: לחצו "המשך" עד שתגיעו למסך "Conntect the facebook page".
שלב 5: בחרו את דף הפייסבוק שיהיה מקושר לחשבון האינסטגרם שלכם.
שלב 6: מלאו את פרטי הפרופיל שלכם, העלו פוסטים ותתחילו להפעיל את החשבון.

ניהול חשבון אינסטגרם

לפני כמה חודשים אינסטגרם ביצעו עדכון חשוב שמטרתו להקל על אנשים שיש להם מספר חשבונות אינסטגרם. כעת, ניתן לחבר עד חמישה חשבונות אינסטגרם במקביל ולעבור בקלות בין חשבון לחשבון. זה נועד בעיקר לבעלי עסקים שכל פעם היו צריכים להתנתק מהחשבון אינסטגרם עסקי שלהם ואז להתחבר מחדש לחשבון האישי.

כדי להוסיף חשבון אינסטגרם נוסף לאפליקציה בצעו את השלבים הבאים:
שלב 1: כנסו אל הפרופיל שלכם ולחצו על "גלגל שיניים" שנמצא מצד ימין למעלה. תגללו עד לתחתית המסך ובחרו באופציה "Add Account".
שלב 2: מלאו את פרטי ההתחברות של האינסטגרם החדש והתחברו.
שלב 3: כדי לעבור בין אינסטגרם לאינסטגרם, כנסו אל הפרופיל שלכם ואז מצד שמאל למעלה לחצו על שם המשתמש. לאחר מכן תיפתח לכם רשימה של המשתמשים אליהם אתם מחוברים ותוכלו להחליף בקלות.

פתיחת חשבון אינסטגרם עסקי

הפוסט אינסטגרם עסקי הופיע ראשון בסטאר לייקס



source http://star-likes.com/%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%98%d7%92%d7%a8%d7%9d-%d7%a2%d7%a1%d7%a7%d7%99/

Comments

Popular posts from this blog

איך להסתיר תמונות באינסטגרם

יוטיוברים

איך מוסיפים עוקבים באינסטגרם